SiteDirect använder cookies för att din upplevelse av webbplatsen ska bli så bra som möjligt. Klicka på OK för att godkänna. Läs mer i vår integritetspolicy.
OK
Start | Nyheter | Nytt ärendehanteringsverktyg

Nytt ärendehanteringsverktyg

Supporten uppgraderar till ett effektivt verktyg för hantering av ärenden!

De senaste veckorna har vi jobbat för fullt på supporten med att byta ärendehanteringssystem från Hubspot till Freshdesk. Vi är just nu mitt uppe i att flytta över alla aktuella ärenden till det nya systemet för vidare hantering.

Freshdesk används redan av Kodmyran som vi nu mera är en del av och det är ett mycket bra verktyg för att hålla koll på samt följa upp ärenden smidigt & enkelt, vilket vi hoppas att ni som kontaktar oss kommer märka av! 

Det finns också en portal där man som kund kan skapa en användare (sker automatiskt när man skickar in ett e-post till support@sitedirect.se) för att bevaka sina ärenden; se status, kommentera/bifoga filer, m.m.

Chatten vi har här på vår webbplats är fortfarande via Hubspot men den kommer också att bytas ut mot en bättre inom det närmaste!